#1 2010-11-06 01:40:13

Kanniss

Administrator

Zarejestrowany: 2010-10-25
Posty: 14
Punktów :   

Regulamin

1. Raidy

a) Wszystkie rajdy rozpisywane są w kalendarzu zaimplementowanym w grze, każda osoba zaproszona na rajd musi określić swóją obecność z minimum dwu dniowym wyprzedzeniem względem danego eventu.
b) Od każdego członka gildii oczekujemy obecności na minimum 3 rajdach w tygodniu.
c) Zaproszenia do grupy rajdowej rozpoczynają się na piętnaście minut przed rozpoczęciem rajdu i trwają 10 minut, tak abyśmy równo o 20 wszyscy znajdowali się w instancji.
d) Każda osoba w grupie rajdowej musi być zalogowana na ts w odpowiednim pokoju, a także musi mieć sprawne słuchawki i mikrofon.
e) Wszyscy w rajdzie korzystają z odpowiednich dla swojej klasy i speca flasek oraz własnego jedzenia (nie liczymy na to, że ktoś postawi feast).
f) W trakcie rajdu przewidujemy maksymalnie dwie 5 minutowe przerwy.
g) Każdy gracz musi być zaopatrzony w odpowiednie addony (DBM, Omen, EPGP).
h) W sytuacjach kiedy gracz zapisał się na raid, lecz nie może się na nim pojawić powinien poinformować o tym fakcie swojego class lidera, bądź jednego z oficerów minimum na godzinę przed rajdem.
j) Osoby które zapisały się na raid, jednak nie dostały się do grupy rajdowej muszą pozostać na ts w wydzielonym pokoju przez caly czas trwania rajdu, i być gotowe na dołączenie do grupy w ciągu 5 minut od wezwania przez raid leadera (nie oznacza to, że muszą wciąż być zalogowane w grze). Za taką postawę każda osoba będąca "na rezerwie" zostanie nagrodzona tą samą liczbą EPGP co każdy gracz znajdujący się w rajdzie.
k) Nieznajomość taktyk, wszystkie zachowania utrudniające przebieg rajdu będą karane przez raid leadera wg. jego uznania.
l) Każdy członek gildii chcący PUGować jakąkolwiek instancję rajdową musi zapytać wcześniej swojego class leadera o zgodę.
m)Wszelkie skargi i uwagi na temat raidu kierujemy whispem do raid leadera.
n)Nie spamujemy chatu raidowego/gildiowego/say tabelkami recounta bez pozwolenia/polecenia raid leadera.
o)Jezeli zauwazymy, ze ktos w czasie slackuje lub niewywiazuje sie ze swojej roli - nie trabimy o tym na lewo i prawo tylko zglaszamy whispem do RL.
2. Alty i przyjaciele (Alt + friends)
Popieramy grę altami, jednak dla dobra gildii musieliśmy stworzyć kilka reguł także w tej materii naszej gry.

a) Każdy gracz może posiadać w gildii maksymalnie 3 alty.
b) Do gildii nie przyjmujemy altów poniżej 80 lvl.
c) PUGując jakikolwiek raid z obecnego contentu altem jesteśmy zobowiązani poinformować o tym class lidera do jakiego przynależy dana postać wysyłając mu maila in game.
d) Po wyczyszczeniu contentu jeden z dni rajdowych może zostać przeznaczony na alt runy o czym wszyscy zostaną poinformowani przez gm bądź jednego z oficerów.
e)Alty i przyjaciele gildi nie mogą zapisywać sie na raid, jadnakże mogą zostać poproszeni na raid (i wedle uznania z niego skorzystać) nie dostają jednak za nie EP.
f)Alty i przyjaciele dostają itemy z raidów tylko w przypadku, gdy pełnoprawni czlonkowie z gildi nie chcą ich do main czy off spec.

3. Socjal.
Gildia to nie tylko rajdy, to grupa osób które spędzają ze sobą wiele czasu, to także reprezentowanie gildii przed całą społecznością serwera, przestrzeganie poniższych zasad powinno ułatwić nam wspólną zabawę.

a) Dbamy o kulturę jezyka, czy to na ts, kanale gildiowym czy ogólnym. Przesadne rzucanie mięsem, wyzywanie innych graczy z pewnością nie dostarczy Ci popularności.
b) Każdy członek gildii powinien dbać o dobre imię gildii na realmie. Dlatego zabrania się wszelkiego trollowania, scamu, beggowania czy innych zachowań które mogą sprawić, że inni gracze będą postrzegać nas negatywnie.
c) Szanowanie innych członków gildii to podstawa, z pewnością nie wszyscy staniemy się dobrymi przyjaciómi, jednak szacunek należy się każdemu z naszej małej społeczności.
d) Wchodzenie na ts pod przesadnym wpływem alkoholu (szczególnie w trakcie trwania rajdu) zostanie ukarane wydaleniem z gildii.
e) Każda nieobecność w grze dłuższa niż trzy dni musi zostać poprzedzona informacją na forum gildii w przeznaczonym do tego dziale, jednocześnie absencja nie może przekraczać 20 dni (zakończy się to wydaleniem z gildii, z możliwością powrotu według zasad standardowej rekrutacji nowego gracza).

4. Profesje.

a) Każda postać którą chcesz rajdować musi posiadać profesje dające boosta (skining, mining, herbalism odpada).
b) Przepisy lecące w instancjach rajdowych są rozdawane w pierwszej kolejności do osób o największej aktywności, stażu w gildii, bądź randze.

5. Inne.

a) Tylko oficerowie i guild master mają możliwość pobierania przedmiotów z guild banku i to do nich powinny być kierowane wszelkie prośby o podjęcie itemów z banku (poprzez mail in game).
b) Dostarczanie określonych itemów do guild banku nagradzane jest dodatkowymi Effort Points. Deponując item do banku prosimy o poinformowanie o tym guild mastera mailem in game.
c) Każde podanie o przyjęcie do gildii rozpatrywane jest przez wszystkich jej członków w odpowiednim temacie na forum, jednak ostateczna decyzja należy do class lidera danej postaci oraz guild mastera.
e) We wszystkich sprawach spornych oficerowie i guild master mają decydujące słowo.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.yumyum.pun.pl www.muonline.pun.pl www.czatlegnica.pun.pl www.cyberrawicz.pun.pl www.icebiketeam.pun.pl